Trip to Istanbul / Placebo Concert

12:34

 
Selaam,sonunda bir türlü yazamadığım İstanbul ve Placebo postum karşınızda.İlk olarak Placebo çok sevdiğim bir gruptur ve bundan birkaç yıl evvelde gelmişlerdi fakat ben gitmemiş ve çok pişman olmuştum.Konserden bahsedecek olursak aşırı aşırı hatta beklemediğim kadar kalabalıktı.Bu grubun bu kadar sevildiğini görmek beni mutlu etti doğrusu.Ön grup The Veils da çok iyiydi,hiç bilmediğim bir gruptu konsere kadar,sonrasında onları çok sevdim.Placebo'nun performansı tabi ki muhteşem ötesiydi.(BRİAN MOLKO SENİ ÇOK SEVİYORUM!).Hatta gitmeden önce 2 şarkı vardı söylemez ama keşke söylese diye,onları da söyleyince ben tam mest oldum :] Konserde yaşanan taciz olayı haricinde süper bir konserdi.

Hii,finally I can write the Istanbul / Placebo post which I could not write for a long time.At first Placebo is one of my fave bands and they came to Turkey a few years ago but I couldn't go their concert then and I was so sad.If I talk about the concert it was very very very crowded which I didn't expect.I was very happy to see that they were also loved by so many.First The Veils came on stage.I didn't know them at all but I love them so much.They were so good.And then Placebo came on stage,they were awesome.(BRİAN MOLKO I LOVEEEE YOU!).



Onun dışında İstanbul'da çok sık gittiğim yerlere gittim;
İlk gün tabi ki alışveriş için Cevahir ve İstinye Park'taydım.İndirimden çok güzel şeyler aldım ^_^ Ama en çok alışverişi H&M'den yaptım,neredeyse sürükleyerek çıkaracaktı annem beni.Aynı reyonları bin kez dolaştım bir şeyi gözden kaçırmayayım diye :]
 2.gün istiklal'deydim.O kadar çok seviyorum ki o caddeyi.Eski binalar,kiliseler..Galata'yı da aynı şekilde çok seviyorum.Günümün çoğunu orada geçirdim.Bir de Nişantaşı'na gittim fal baktırmaya.(bu da benim ayrı bir takıntım,kendim baktığım yetmiyormuş gibi baktırıyorumda çok ),akşamda konser vardı :)
3.gün arkadaşımla buluşup Çukurcuma ve Cihangir'e gittik.İkisi de gitmeye doyamadığım yerlerden.Çok farklı bir ruhu var oraların,belki eski evlerden dolayı.Vintage dükkanları da ayrı bir seviyorum.
4.gün sırf bir kafe bulacağım diye karşı tarafa gittim.Kadıköy ve Bağdat Caddesi'ne gittim.Kafe tabiki de Hello Kitty World :D Kazık kadar 18 yaşında bir kızım ama gittim,aradım,buldum.Onun yazısı bir kaç gün sonra ;)

Expect that I went to places in Istanbul that I often go;
Day 1 : Firstly I went to Cevahir and Istinye Park for shopping.I bought a lot of things from sale ^_.But most of my shopping was from H&M,my mom was a about to drag me out.I went around the store lots of times. :]
Day 2: I went to Istiklal.I love this street so much.Old building,churchs..I also love Galata so much.I spend most of my day there.Then I went to Nişantaşı for fortune telling.(this is one of my addictions,also I'm fortune telling too).Then I went to Placebo concert.
Day 3: I met my friend and we went to Çukurcuma and Cihangir together.Both places are my faves and I love to visit.Both places have different spirit,maybe cuz of old streets and buildings.I also love thrift shops.
Day 4: I went to Asian side for seeking a cafe.I also went to Bağdat Street and Kadıköy.Cafe's name is Hello Kitty World :D I'm 18 but I went and found.I will write about this cafe in a few days ;)










                                                                 
                                                                    Çok Warholca değil mi ? Çok sevdim.
                                                                        So Warholian huh? Love this.










                                                               
                                                      Görev tamamlandı / Mission completed ;)

                                   
                                   Loving colorful old doors./ Renkli eski kapıları çok seviyorum.








                                      Gelecek programım Rock'n Cokee! / Coming soon is Rock'n Cokee!

                                                         
                                                              Me and my mother / Annem ve ben :)


                             Diğer çektiğim resimler için ; Instagram'ım veya Flickr'ım.
                                   For the other photos I took ; my instagram or my flickr.





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe