1.Yıl Çekilişim / Giveaway (KAPANDI)

06:02



Selam kızlaar!
Yazılarıma başlamadan önce şunu bir aradan çıkartayım dedim.Çok fazla ilgilenemediğim bloğumun hem birinci yılı nedeniyle hem de Londra'dan dönmemden dolayı çekiliş yapmak istedim.Bunu da teee oralardan taşıdım valla :) Bu ne derseniz kendisi kurabiye pişirme seti.İçinde kurabiye malzemelerinden oluşan bir karışım ve kalıp var.


Tek şartım beni GFC ve Bloglovin'den takip etmeniz.Yorum olarak kullanıcı isimlerinizi ve size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakırsanız çok sevinirim.Yorumlar ben onayladıktan sonra gözükecektir.

Not: Çekilişi instagram üzerinden de paylaşacağım.Oradan da katılırsanız +1 hak sahibi olacaksınız.Kullanıcı ismim @ladyskully

*Bitiş tarihi henüz belli değil ama yaklaşık üç hafta ya da bir ay sürebilir.


Hello girls! Sadly this is not an international giveaway :[ Sorry!




You Might Also Like

13 yorum

  1. İlk katılan olmak birharika:) bu hesaptan yasmindelrey adıyla bloguna katıldım ve sizi çevrelerime ekledim mailim yasmindelrey@gmail.com mdül harika görünüyor sonuçlar için sabırsızlanıyorumm

    YanıtlaSil
  2. Allahımm sana geliyorum süper bu hediye amaaa :):):)
    GFC'den ve bloglovinden isimyoktu olarak takipteyim. İnstagramdan da paylaştım kullanıcı adım isimyoktublog :)
    Yüzsüzlük yapıp bi tek bana bol şans demek istiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal bloglovinde Murush olarak takip ediyorum.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    gfc: prhn
    http://www.bloglovin.com/prhn
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramda takipçinizim, paylaştım: http://instagram.com/p/rP2X6ssMKF/?modal=true

      Sil
  5. Çok güzel bir çekiliş olmuş umarım bana çıkar :)

    cerenesinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. slm gfc:tuba şanal bloglavin:http://www.bloglovin.com/tubasanal
    http://instagram.com/p/raFzurQica/?modal=true
    instagram :tubasanal77
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Instagramda ogrencinindolabindan ve blogda Burçin Aytekin adıyla takipteyim ve instagramda resmi paylaştım etiket yaptım. Bloglovin ne bilmiyorum inşallah benide eklerseniz çekilişe ☺

    YanıtlaSil
  8. Slm
    Gfc yeliz özmuhacır bayır
    Bloglovin yeliz özmuhacır bayır
    İnstagram yeliz_le adıyla paylastım
    Mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,hediye çok cici.gfc ve bloglovinden Nazire olarak takip ediyorum.instagramda eczanaz olarak paylaştım.
    Linki:http://instagram.com/p/ram3Qctkgl/
    ecza_nazo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar
    gfc ve bloglovinde bakımlı anne ismiyle takibe aldım
    instagramda @bakimlianne olarak paylaştım
    http://instagram.com/p/raM2kBLmCn/?modal=true
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    ben yorum yazdım diye hatırlıyorum ama tam emin olamadım . mükerrer olmasın katılımım...
    Gfc de bloglovin de umut sukran olarak izliyorum .
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım ve paylaştım
    Bana Bol şans bu güzel çekiliş için :)
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar
    gfc ve bloglovinde zeyno acar ismiyle takipteyim.
    instagramım yok.

    zeynoacar87@gmail.com

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe