My Favorite Time Of The Year!

12:43







Yılın en sevdiğim zamanı geldi! (Cadılar Bayramı ve Eylül ayı dışında)Yılbaşı ağacı süslemeyi çok seviyorum.Tabii ki süs almayı da çok seviyorum fotoğraflardan anlaşılabileceği gibi.Sonunda cupcake'li süsleri bulabildim geçen hafta.(yeeay!).Kışı pek sevmesemde yılbaşını ve aralık ayını çok seviyorum.Bir de kar resimlerini! Çünkü İzmir'de hiç yok 

Here came the my favorite time of the year! (Except September and Halloween).I love decorating tree so much.Ofcourse I also love buying ornaments as you can understand in pictures.Finally I found these cupcake ornaments last week.(yeaay!).Though I don't like winter,I love december and christmas so much.And snow pictures too! Because it doesn't snow in the city I live in. 






Herkese iyi haftalar 
Hope you have a great week 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Cupcake süsleri nerden aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
  2. Çok şekerler ya :) Uzun zamandır İstanbul dışındaydım diye bloga uğrayamamıştım ama harika fotoğraflar yüklemişsin. Bayılıyorum bu çekim stiline,tarzına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııııııım,nasıl mutlu ettin beni yorumunla çok teşekkür ederim :))

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe