Dye Dye Dye My Darling (Renkli Saç Boyama Rehberi)

01:07

Günaydın bayanlar! 2 hafta önce saçımı sonunda turkuaza boyadım!! Ve o kadar istediğim gibi oldu ki anlatamam.Çok mutluyum şu an saçlarımla :) Etrafımdaki herkes çok beğendi+sokağa çıktığımda da insanlar durdurup çok güzel olduğunu söylüyor :) Bu postumda saçımla ilgili sıkça sorulan soruları yanıtlamaya çalıştım.

Good Morning Ladies! Finally I dyed my hair turquoise two weeks ago!! And I'm so happy with my hair now,I came out with what I have exactly wanted :) Everybody liked my hair.With this post,I tried to responded all these questions frequently asked to me.
       


BLEACH

Saçını açtırman gerekti mi? 
Malesef ki evet.Kendi saç rengim açık kumral fakat zaten bir 4-5 ay evvel fuşyaya boyamıştım,bir de onu kapatmak için koyu kumrala boyamam gerekmişti.O yüzden ufak bir kısma denedim fakat hiç etki etmedi bile.Ki etse bile bu canlılıkta bir renk elde edemezsiniz,ben bir yıl evvel mavi denemiştim fakat çok koyu bir lacivert olmuştu.Ve hevesim kursağımda kalmıştı doğru söylemek gerekirse.İyi bir renk için saçınızı açtırmak zorundasınız gibi bir şey yani.

Kim saçını açtı ve boyadı ? Kendin mi yaptın ?
Hayır,daha önceki yaptığımda kendim açıp yapmıştım ve yamuk olmuştu hiç istediğim gibi olmamıştı.Bu sefer tüm işlemleri kuaförde yaptırdım,size de tavsiyem budur.Fakat gerçekten yetenekli ve bu işi para için yapan bir kuaför seçmeyin sakın,malesef etraf bunlarla dolu o yüzden iyi araştırın.

Saçın hasar gördü mü ? Yandı mı ?
Çok şanslıyım ki hayır.Gerçekten hiç birşey olmadı.Çok kişi bana açtırma yanar saçların vs gibi şeyler söyledi ama ne dökülme oldu ne de yanma.Kuaförümden mi boyadan mı saçımın sağlamlığından mı bilemiyorum.Bunda olmasa da,yine de bence her işlemden sonra saç mutlaka hasar görüyor.

Was bleaching your hair necessary?
Unfortunately yes.I'm a brunette actually but I dyed my hair to fuchsia 4-5 months ago.After that I dyed my hair to deep brown for blocking out the fuchsia.Maybe thats the reason why it didn't affect my hair.However if it did,you can't get a bright color without bleaching.


Who bleaches/dyes your hair?
My hairdresser dyed it and i also advice you to do so.Because in my previous trial I have dyed my hair inproperly.But I would advice you too prefer a talented hair dressser.

Did your hair burn/damage?
I'm very lucky to say No!.Nothing happened to my hair.I heard lots of things about burned or damaged hair however my hair is still so healthy.



TURQUOISE

Hangi boyayı kullandın?
Ben Manic Panic'in Atomic Turquoise'ını kullandım.Pek seyreltmeden direk uyguladık..Sadece içine çok az saç kremi ekledik.Tam da istediğim renk oldu.

What dye do you use ?
I used Manic Panic's Atomic Turquoise.We didn't dilute a lot,we applied directly.Only we added a little hair conditioner.And I've derived exactly the color I've wanted.


You Might Also Like

4 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe