Remaining Momiji Wishlist

01:36

Günaydın ve iyi haftalar bayanlar! Bildiğiniz gibi momiji koleksiyonu yapıyorum.Ama çok çok seçici bir koleksiyonerim.Sadece çok beğendiğim momijileri alıyorum.Şu an 11 tanecik var sadece.Koleksiyon yapmaya Aralık'12'de başladım.(Eğer nasıl başladı bu kız diye merak ediyorsanız tıktık).Ama bence koleksiyona geç başladım.Çünkü momijiler 2006'dan beri var ve çoğu momijiyi kaçırmışım.Ve kaçırdıklarımdan en beğendiklerimi liste yaptım.Hiçbirini bulamıyorum.Bulsamda çok acayip pahalı olanları buluyorum.Neyse işte listeeeem;

Good morning and have a good week ladies! You know I have a momiji collection in progress.But I'm selective of momiji's( I'm a picky collector).I only buy the momijis I like the most.Now I have only 11.I'm a collectioner since December'12 (If you wonder how I started to collect click).I think I was late in stating to collect momijis.Because they're being relased since 2006.And I've missed so many collections.And I made a list of these.I can't find any of them.Or I find ridiculously expensive ones.Anyway here is the list.

 


Bu listedeki favorim tabiki de CHİYO! Onu o kadar çok seviyorum kii! Ama onu bulmak ne yazık ki imkansız.(Tabii bir servet ödemedikçe).Ve Spookie,onu da çok seviyorum fakat onu da bulamıyorum.Listem çoğunlukla ya limited olan bebeklerden ya da tasarımcılar tarafından özel tasarım bebeklerden oluşuyor.İllüstratörlerin tasarımı olan momijileri daha bir seviyorum.Mesela Ruby vePolo Joanna Zhou tarafından tasarlandı Cosplay Koleksiyonu için.Bu arada favori tasarımcılarımdan kendisi.Star Gold ( Son zamanlardaki favorim) Candy Bird tarafından tasarlanmış.
Olur da bunlardan birini gören duyan olursa haber etsin lütfeeen :)

My favorite of this list is ofcourse CHİYO! I love her so muuuch! But it's impossible to find it.(unless you pay a fortune).And Spookie,I love love love her too but I can't find it either.My list is mostly composed of desinger's dolls or limited editions.I love much more the momijis that illustrators have designed.For example Ruby and Polo designed by Joanna Zhou for Cosplay Collection.She is also one of my favorite illustrators.Star Gold (my recent favorite) designed by Candy Bird.
If you see any one of these pleaseeeee mail me. :)



You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe