Mudo Concept Haul #2

07:14

Selam bayanlar! Daha önceden söylediğim gibi mudo'dan aldığım beyaz set'i sonunda yazıyorum.Fotoğraflarını çekemediğim için yazamamıştım.Bugün,en yakın arkadaşlarımda biri bize geldi ve mini bir çay partisi gibi bir şey yaptık.Ve fotoğrafları da sizinle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz!

Hello pretties! As I said before I'm writing about the white set finally.Today,one of my bff's came to me and we had a kind of tea party.And I wanted to share photographs with you.Hope u like it!

Bu arada sevgili Alice emek hırsızlığı hakkında çok güzel bir yazı yazmış desteklerseniz çok sevinirim,şimdiden teşekkürler hepinize.Tıktık




Have a nice weekend!
Herkese iyi haftasonları!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bayıldım çekimlere de, beyaz sete de , mamalara da :)))

    YanıtlaSil
  2. Alice ve Mad Hatter eksik çok şirinler ^_^

    Desteğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Rica ederim ne demek asıl ben teşekkür ederim duyarlılığın için :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe