Cupcake'li ürün bulma kılavuzu.

12:38

                   
 Selaaaam,sanırım şu an en şirin postumu yazıyorum.Bir çok insan gibi bende cupcake bağımlısıyım,o yüzden de oturayım cupcakeli bir ürün nerede gördüysem yazayım dedim.
 İlk marka tabiki TANTİTONİ ! Bu büyük cupcakeleri kaçırdım diye ne üzülmüştüm,kaç mail attım müşteri
hizmetlerine hatırlamıyorum bile.Ama sonunda beklediğim gün geldi ! Tantinoni mağazasında büyük cupcakeleri görünce az kalsın insan içi falan demeyip yabayabaduuu diye bağıracaktım.Çeşitlerin hepsi bunlar.21 cm,15.5 cm,11.5 cm,22.5 cm boyutlarındalar.Fiyatlarıda boylarına göre 15,59,39,29 tl olarak değişiyor.Kumbaraların modellerini çok beğenmeme rağmen keşke onlarıda kavanoz olarak yapsalarmış diye düşünmedim değil açıkçası.En üstteki resimdeki cupcake değil ama yine de koymak istedim.O da kavanoz ve  fiyatı 49 tl.





Bu geçen sezondan kalmasına rağmen listeye eklemek istedim,çünkü %41 indirimdeymiş şu an.


                         Bunlarda Cupcake'li muglarımız.Bunlarda Tantitoni'den.Fiyatları 14 tl.

     
           Altta görmüş olduğunuz,benim görünce bayıldığım parfümleeer.Fiyatları 220 tl,Bilstore'dan.



Alttaki sarı cupcake ise Kanca Ev'den.



Alttaki tuzlukta bir cupcake değil ama yine de çooook şeker.Dekoreko.com'dan.


Bu günlük bu kadar.Post yapıp yaramı deştim aslında,annem bir cupcake'li bir şey daha alırsam beni vuracakmış ama bunlar için herşeye değeeer! Bu arada sizde cupcakeli ürünler gördüyseniz yoruma yazabilirsiniz :)


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe