Çok cici bir site buldum : Maqaroon

05:10

Selaaaaam.Güneşli bir perşembe günü sonunda ilk doğru düzgün postumu yazıyorum.Çoook cici bir site buldum! Uzun zamandır aradığımda bişeydi aslında bulduklarım.Neredeyse çoğu vaktimi internette alışveriş yaparak geçirdiğim için mutlaka 3-5 tane yeni site buluyorum her gün.Uzun zamandır macaronlara takığım,yemek yetmiyor bir de kolyesi olsun istiyordum.Aradım taradım,genel olarak var bişeyler evet ama ya çok kalitesiz duruyordu,ya da aşırı pahalıydı.Bu sitedekiler aslında gördüğüm en güzel macaron kolyeler,fiyatına gelince evet pahalı.İnternetteki diğer macaron kolyelerle de aynı fiyatlarda.Ama sitedeki indirim zamanlarını yakalarsanız yarı fiyatına alabiliyorsunuz bu tatlı kolyeleri.Ki ben her gün girip bakıyorum usanmadan :] İndirimde mutlaka benim olacaklar! Eğer benim gibi kawaii tarzına bayılıyorsanız kaçırmayın derim.







                           Ayy ne kadar ciciler değil mi^^ Ben en çok beyaz ve pembe olana takıldım.

                        Eğer isterseniz böyle tatlı telefon süsleride var hemde fiyatları daha uygun :]

Sitede ayrıca böyle kolyelerde var,gerçi macaronların yanında pek ilgimi çekmedi ama beğenenler olabilir :]

Eğer bakmak isterseniz site ; Macqaroon

Bir daha ki postta görüşene kadar beni özleyin anacım^^


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe