Hello Kitty Case Part Two

04:38


Selaaaam! Günler evvel yapmam gereken postu bugüne anca yapabildim.Umarım pazar pazar içinizi açar bu cici şeyler.Daha listelerce ürün var bulduğum fakat ara tara bulamadım bazılarının satıldıkları yerleri.O yüzden şimdilik bu kadarla bitirmeye karar verdim.Umarım beğenirsiniz.
Ps:Yarın Hello Kitty'li kurabiye tarifimi de paylaşacağım.

Hiiii ! I could make this post just now though I had to make days ago.I found lots of products but at the same time I couldn't find where too many are sold. I hope you like it!

Ps:I will share my hello kitty cookies recipe tomorrow.



                                               Anca kırmızısını bulabildim,beğenenler için tık      
                                           I could hardly find red one,not the pink one.Click for red one.


                                                        Sanırım bunu alacağım.Tık

                                                      I think I'm gonna buy this.Click
  Çoook tatlı.Tık    
                                                                      Soo cute.Click
                                                               

Üsttekinin başka bir versiyonu için tık
For different one click

Krispy Kremeeee! İzmir'de olmadığı için İstanbul'a gittiğim zamanlar sürekli dadanıyorum.Bunlardan hiç görmedim ama :[


         
         Bu yara bantlarından en son Toyzz Shop'ta görmüştüm.10 tl civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.

Bu seti malesef bulamadım.Başka bardak setleri bulabildim ararken.
Set 1 Tık
Set 2 Tık
Set 3 Tık

I can't find this set.
Different set 1 Click
Different Set 2 Click
Different Set 3 Click


Benzer olanı için tık
For similar one click 

Farklı modeli için tık
For different one click

                                                                 Tıktık   tık   tık tık
                                                                 Click   click  click tık


Eeee! I love macaron with hk so much.


                                                                              
                                                                            Bunlardan bir tane için ölebilirim!
I would die for one of these Hello Kitty mirror-tables!


Klavye için tık
For board Click
Mouse ve mousepad için tık
For mouse+mousepad Click

                               
                                                                      Ölüyorum! Tık
                                                                        Dying!    Click


                        Sevgili Aziz Kocaoğlu'na buradan sesleniyorum,nolursunuz aynısı İzmir'e de yapılsın !!


                                                       
                                                            Hello Kitty'li herşeye aşığım sanırım.
                                                         I guess I'm in love everything with hk.


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe