Hello Kitty Case Part One

11:13

Selaaaam! Düşündüm taşındım daha sonra için düşündüğüm Hello Kitty Dosyasını yapmaya başlamaya karar verdim.O kadar çok şey buldum ki bir 10 bölüm yapsam yetmez :)

Hiii ! I'm starting to Hello Kitty Case today :)



İlk olarak bu t-shirtleri paylaşmak istedim.Fierce yazılı olana bittim bu arada.Bakmak isteyenler buraya tık.
I wanted the share these t-shirts at first.I adore the fierce one.If you want to take a look click here.


Bu masayı o kadar çok istiyorum ki.Biri bana bunu alabilir mi ? :]  Tık

I want this table so bad.Can somebody buy me this ? :]  click


İşte buna binlerceeee kalp Bunun nerede satıldığını henüz bulamadım ama beyazını buldum.Bakmak isteyenler için tık

I'm in loveeee with this I don't know where this is sold but I found the white one.If you want to take a look click here.


Çook tatlı bir şey daha.Gerçi hello kitty'li herşey çook tatlı bence.Bakmak isteyenler için tık
Another cutie.For take a look Click





Bunlarda bir markanın eski sezon ürünleri.Satılıyor mu hala,ya da bulunabilir mi bir şekilde bilemiyorum. :[ (Ağladı)

These are old season products of a brand.I don't know if it can be found. :[ (Crying)

Bu çanta da Sanrio'dan.
This bag from Sanrio



Will be continiued tomorrow :) 




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe