Gratis & Accessorize İndirimi

04:29


Merhaba ! Hello Kitty serimi aksatıp üstüne böyle bir post yapmayı istemiyordum ama yapmış bulundum.Dün arkadaşlarımla dışarıdayken şansıma Gratis'in indirime girdiğini öğrendim.Bayadır neredeyse iki üç günde bir evimin yakınındakine gidip indirim var mı diy bakıyordum.Çünkü uzun süreden beri ikinci Balm Jovi'mi almak istiyordum.Balm ürünlerindeki bir alana bir bedavayı duyunca delirdim resmen.Kardeşimde bayadır Nude Tude'u almak istiyordu.Yani bu bir alana bir bedava acaip işimize geldi.








Bunlar da Accessorize indiriminden aldıklarım.Aslında sezon başından beri almayı planladığım şeylerin çoğunda indirim yoktu.Ama bunlar da şimdilik bana yeter :] Bıyıklı silgileri bayadır almak istiyordum,kullanmaya kıyamayacağımı bile bile aldım.Bir süre paketini dahi açmayacağıma eminim.Diğeri Travel Wallet.Onu da istiyordum ama hiçbir zaman süper düzenli bir insan olmadığım için tatile çıkarken panikten onu yanıma bile almayı unutacağıma eminim,ama yine de aldım :D








You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe