Momiji ''Souzi'' Opening

05:52



Merhabaaa,herkese iyi pazarlar :) 2 gün evvel ByWonderland'in Temmuz ayı yarışmasında kazandığım momijim geldi  ve bende sizinle paylaşmak istedim :) Çok kararsızdım hangisini alsam diye ama en sonunda bu tatlı kızılderili momiji Souzi'ye karar verdim.Tatlı olmasından çok seçme nedenim tasarımcısının çok sevdiğim bir illüstratör olan Nina Zimmerman olması ve vintage bir momiji olmasıydı.Paketim geldiğinde iyi ki de onu seçmişim diye düşündüm.Kısa bir süre sonra açılış videosunu da ekleyeceğim :)

Hiiii,have a great sunday :) The momiji I won from the By Wonderland's July Contest arrived two days ago and I wanted to share this with you :) I could not decide which momiji to get at the start but I finally decided on this cute indian momiji Souzi.Besides being cute I've chosen this momiji because the designer is Nina Zimmerman and it's a vintage momiji.When I received the packet I was glad to chose Souzi.I will upload a video about this. :)




                                                         Kutusuna bayıldım :)
                                                          I love Souzi's box :)


                                                         


                                                                 Umarım sevmişsinizdir :)
                                                                      Hope you like it :)





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe