Keep Calm And Eat Cake

06:23



Selaam herkese :] Bugün malum bayram şekeri,tatlısı derken bende beğendiğim pastalardan bir post hazırlamak istedim.Yazıyı çok çok kısa tuttum,göze hitap eden bir post oldu bu sefer.Hazırlarken canımda çekmedi değil hani ( hemde diyetteyim!).Herkese iyi bayramlar bu arada.Pazartesiye kadar özleyin anacım beni. 
Hi everyone :] I wanted the share my favorite cakes.I kept the text very short.It's more likely a visual post.Hope u like it :)



Karpuzzz! En sevdiğim meyve olmasından ötürü pastasını da acayip beğendim.
Watermelooon! Being my favorite fruit,I liked the cake.


                                 Bu pastada tahmin edeceğiniz üzere en çok kalp macaronlar hoşuma gitti.
                                             I liked this cake because of heart shaped macarons.




                               
                              Sushi bağımlısı olduğum için pastası da muhteşem gözüktü gözüme :)


                                                              En sevdiğim filmin pastası
                                                              My favorite movie's cake
                                     






                                                         
                                                           Veeeee işte benlik bir pasta.Alice'li :)
                                                        And the cake is just for me cuz of Alice :)


Bu da benim 18.yaş günü pastam :)
This is my 18th birthday cake!


                          Led Zeppelin demişken en sevdiğim şarkılarından birini paylaşmak istedim.tık
                        As I talked about Led Zeppelin,I wanted to share my favorite led zep song click.



                                       Tanrıııım ! Muhteşem ama kemanlısını tercih ederim :)                  
                                           OMG !Awesome but I prefer the violin one.












            Pasta demişken bu da en son aldığım kolye konuyla alakalı olduğu için paylaşayım dedim :)
                              As I talked about cake,I wanted to share my new necklace.



                                                       

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bunlar çok güzeller ya bayıldım hepsine özellikle en sevdiğim film dediğin ve Hello Kitty li olana bayıldım ♡

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe