Friday's Favorites

15:25



            Selaaam,bir saat gecikmeli cuma favorilerimi yazıyorum.Umarım beğenirsiniz. :)
            Hiii,I was late an hour for writing this.Hope you like my friday's favorites. :)



         İlk favorim geçen hafta bugün konserinde olduğum Placebo.
         My first favorite is Placebo,I was going to concert last week today.


Dinlemek isteyenler için de ; 





                                        Bu sete BA-YIL-DIM! Bakmak için  tık tık  (kırmızı için)
                                          I ADORE this set.For take a look click click (red one)



                                   Bu botlaaaaaaaaaaaaaaaaar..Kesinlikle benim olmalı.Bakmak için tık
                                      And these booooooots.It must be mine.For take a look click


                       Pastel kavanozlar.Biliyorsunuz,pastel olan herşeye bayılıyorum.Bakmak için tık.
                                Pastel jars.You know I love pastels so much.For take a look click


Hem pastel hem de iskeletli.Bunun için ölüyorum şu an.Eğer benim gibi tatlı bir bloggera doğum günü hediyesi almak istiyorsanız kaçırmayın derim :p tıktık
Pastel and skeleton together.I'm dying for this.If you want to buy a birthday gift for cute blogger like me,don't miss it :p click




                                                             By stoopidgerl on flickr.


                                                                 by TillieCamillie on flickr.






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe