Friday Favorites ( Last Week ) 9th August'13

13:23



Selam :) Bayram nedeniyle yazlıktaydım ve orada da internet yok.Bu yüzden geç yazıyorum kusura bakmayın.
Hi :) I was on vacation and I didn't have internet connection.Thats why I write in delay,sorry.

Vee haftanın favorileri;
And my friday favorites;





Resimleri internetten buldum kime ait olduklarını bilmiyorum ama hepsi çok güzeller.
I found pictures from internet and I don't know the person who has taken all pics but all of pics are soo adorable.

Bilmeyenler için vintage fotoğraf makinesi hastasıyım ve yukarıda makineye bayıldım.Eğer bana 9 Eylül'de bir doğumgünü hediyesi almak istiyorsanız buyrun :)  

For those who don't know I'm a vintage photograph machine lover and I adore this photograph machine.If anyone wants to buy me a birthday gift ( 9th September ) click here. :)


                                         

Aşk yaşıyoruz üsttekilerle ! Özellikle de ikinci olanla.Ama daha önce bir kaç kez internetten ayakkabı satın aldım ve hiçbiri ayağıma uymadı ve satmak zorunda kaldım.O yüzden pek tavsiye etmiyorum,bende almaya korkuyorum açıkçası.Merak edenler için birinci,ikinci.

I'm in loveeeeeee ! Especially the second one.( I love tartans)But I bought shoes several times online,but non fit my feet and I had to sell them.Therefore I don't advice much and I am a bit afraid of buying online shoes.For to take a look 1st,2nd.





Gördüğünüz bir çanta,hıhı.Çok tatlı tabiki ama fiyatı birazcık pahalı.28$.Bakmak isteyenler için tık.
What you see is a purse,yeap.Ofcourse so cute but a little bit expensive.28$.For to take a look click



Ve son olarak bu daire benim aklımı başımdan aldı,tam hayalimdeki gibi.
Finally,this apartment took my mind away,just like I dreamed of.



                                                     Umarım beğenmişsinizdir./ Hope u like it.



You Might Also Like

2 yorum

  1. En çok bavul, ayakkabı ve daireye bayıldım :) Zaten senin tarzına seçtiğin şeylere bayılıyorum ♡

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe