Trip to Cunda Island

13:38

Selam gençleeeer,bayadır post yazamadım çünkü geçen hafta doğum günümdü ve hazırlık muafiyet sınavım vardı.Şimdi sonunda o çok istediğim Cunda yazımı yazabiliyoruuuum.
Hiiiii,long time no blog.Because of my birthday and exam.Finally I'm writing Cunda post which I wanted so much.

Öncelikle Cunda'ya gitmeyi kafama şubat ayında koymuştum,çok istiyordum gitmek.O kadar güzel bir tatildi ki.Her şeyden çok memnun kaldım otel olsun,ada olsun vs.Öncelikle kaldığımız otel merkezin biraz dışındaydı,eğer arabayla gidiyorsanız park yeri açısından kesinlikle çarşı içinde bir otelde kalmayın derim.Biz çok rahat ettik bu açıdan.Otelin sahipleri de o kadar şekerlerdi ki bize gezebileceğimiz her yeri söylediler,çok ilgiliydiler.Otelleri de bir o kadar temiz ve güzeldi.İlk defa bir otelden bu kadar memnun kaldım.(ki huysuz kişiliğimle genelde her şeye bir kulp bulabilirim :) ).
 İlk gün ilk olarak adanın içine gittik  bir şeyler yedik.Menü olmadığı için fiyatları sorup oturun yoksa kazık yiyorsunuz :) Fiyatlara göre porsiyonlar aşırı küçük.Sadece çarşının girişinde bir balıkçı var fiyatlar ve porsiyonlar oldukça iyi.Sonra etrafı gezdikten sonra denize gittik.Bir kaç koy var girilen onlara da arabayla ya da dolmuşla gidilebiliyor.Akşamda yine adanın içine gidip yemek yedik.Yalnız çok geçe kaldığımız için masa bulmakta zorlandık.Yemek için akşam sekizi geçirmeyin derim.

Firstly I decided going to Cunda Island in February'13,I want to go there so much.It was a amazing vacation.I contented all the things like hotel etc.The hotel we stayed was a bit outside the downtown,if you going with car to island you shouldn't stay in downtown.(Because of the car park trouble.).The hotel we stayed was so beautiful and clean.Hotel's owners are so nice and helped us about the island tour.I satisfied
 First day,we went to downtown and ate something.There aren't any menu on restaurants so better to ask for the prices.Only the restaurant at the downtown enterence had better prices.Then we went to swimming.There are several beachs on the island.You can reach them via car and bus.And at night,we went to downtown and ate dinner.But we could hardly found a table because of the crowd.

Oteldeki odamızın manzarası.

İkinci gün,otel sahibinin önerisiyle Sevim ve Necdet Kent Kitaplığı'na gittik.Burası eski bir değirmenle kilisenin restore edilmesinden oluşuyor.Kilisenin içi çok güzel.Ayrıca tepeden tüm Cunda'yı görebilirsiniz.

Second day,we went to Sevim and Necdet City Library with the advice of hotel's owner.Library is comprised of old mill and old  church.Church's inside is beautiful.Besides you see all Cunda from the hill.

Diğer günlerde de adanın içini bin kez döndük durduk,çekmediğim eski kapı kalmadı sanırım.En büyük takıntılarımdan biri eski evler ve kapılar.Ve Cunda'da çok bol miktarda varlar.Kiliselerin çoğu kapalı gezmek isterseniz.Adanın merkezinin girişinde kocaman bir eski bina var.Müthiş bir güzellikte.Ben hayran hayran seyrettim.Despot'un eviymiş.Çok muhteşem bir yapı,içine girmek serbest ama bina yıkık olduğu için risk alamadım,ama acayip içimde kaldı,o kadar çok istedim ki girmek.Yıkım tehlikesine rağmen atacaktım kendimi içeri annem tutmasa :(

Other days,we have tripped out million times,I have photographed all the old doors.My biggest obsessions are old houses and doors.And there are so many in Cunda Island.Most of all the churchs are closed if you wanted to trip.There is a huge old building in the downtown's enterence.Building is amazing.I'm admire to it.This house's name is Despot's House.

Despot'un Evi / Despot's House

Despot'un Evi'nin girişindeyim.
I'm on the Despot's House enterence.

Burası Taş Kahve,mutlaka bir uğrayın,ayvalık tostu yiyin ya da kahve için,çok cici bir yer.
This place is Taş Kahve,you should visit here.

Bir diğer takıntım eski eşyalar.Burada bol bol bulabilirsiniz.Biz 3 tane eski anahtar aldık :)
              My other obsessions are vintage objects.You can find lots of vintage objects here.We bought 3 old keys.

Mutlaka sakızlı dondurma ve sakızlı kurabiye deneyin :)
You should try gummy ice-cream and gummy cookies :)

Pastel şezlonglaaar!
Pastel loungeeeees!

Dönüş yolunda Ayvalik'a uğradık ve gezelim dedik,orada da bir çok eski ev vardı.Tabii ki ben yine delirdim hangisini çekeceğimi şaşırdım falan zor ayırdılar beni :D
On the way back home we visited to Ayvalik,and there are so many old house too.

Ayvalik'in içinde iki tane kilise(şimdi camii olmuşlar) var.Bence görün derim,şehir merkezinde hemen ve ikisi de birbirine çok yakın.
There are two church( mosque now) in Ayvalik.You should see them.They are too close to eachother.

Benim için böyle güzel bir tatildi,eğer giderseniz ve bir sorunuz olursa yazın anacım çekinmeyin.Öptüm.

Ve son olarak bu da çektiğim eski kapıların bazılarından oluşan kolajım :)
A collage with photos taken by me at Cunda Island. :)