My Make-up Order

14:52

Selam herkese,geçtiğimiz hafta Alice'in blog'unda konuk yazardım :) Yazı için tık.Burada da paylaşmak istedim.Umarm beğenirsiniz.
Hi everyone,I was a guest-writer on Alice's blog last week :) For post click.I wanted to share it on my blog too.Hope you like it.


                     Makyaj Düzeni Serisi-7- Lady Skully ve Sevimli Kutuları 

                  Make-up Order Series-7- Lady Skully And Her Cute Boxes


                          
Herkese selaaam :) Alice'in konuk yazar aldığını okuyunca hiç vakit kaybetmeden mail attım.Konuk olduğum için çok mutluyum :)

Hi everyoneee :) I immediately mailed her when I read that Alice is inviting a guest-writer.I'm so happy for being a guest-writer.


Makyaj malzemelerim odamdaki üst üste duran kutu raflarımda saklıyorum.Çok makyaj malzemem olmadığı için rahatça sığabiliyorum :)

I keep my make-up items in these purple square boxes.I haven't got too many make-up items so I can fit in to these boxes easily.


En üstte normalde tatile ya da arkadaşıma kalmaya giderken yanıma aldığım minik makyaj çantam duruyor.Dışarıya götürmediğim zamanlarda içine rujlarımı ve makyaj fırçalarımı koyuyorum.

At the top,you will see the small make-up bag which I take with me when I go to vacation or sleepover.When I don't take it out,I use it to keep my lipsticks and make-up brushes. 





İlk raftaki kutuda rujlar dışındaki bütün makyaj malzemelerim duruyor.Ne alırsam buraya gidiyor yani :)
In the box at the first shelf I keep all my make-up stuff except my lipsticks.



2.raftaki kutuda ise ojelerim duruyor.
In the box on the second shelf I keep my nail-polishes.



En favori 5 ürünümde şöyle ;

1) The Balm / Balm Jovi Palet : Kesinlikle çok çok sevdiğim,fiyatına göre acayip kullanışlı,yanımdan ayırmadığım ve birlikte sonsuza kadar mutlu yaşayabileceğim bir ürün. 
2) Bourjois / Ombre a Paupieres Far (06 Noir Cobalt) : Benim gibi sürekli Addams Ailesi'nden biri gibi gezmek isteyenlere önerebileceğim çok iyi bir ürün.
3) Maybelline Master Smoky Kalem Far : Simsiyah göz aşkımı 3 numaralı favori ürünümde de devam ettiriyorum.Hiç yanımdan ayırmadığım bir ürün,hani ıssız bir adaya düşsem kesinlikle bunu alırım yanıma.
4) Bourjois / 54 Rouge Glamour Ruj : Kırmızı ruju kendime hiç yakıştırmadığım halde en çok kullandığım ruj.Kalıcılığı çok çok iyi.
5) Essence Nail Art Twins ( Romeo / Julia ) : Rengine bayılıyorum.

Here are the my favorite 5 items;
1)   The Balm / Balm Jovi Palette : This is a product that I love most,so handy considered to it's price,that I always keep with me and that I will live happily ever after.
2) Bourjois / Ombre a Paupieres Far (06 Noir Cobalt) : This is a product that I can advice if you want to go around like one of the member of Addams Family.
3)  Maybelline Master Smoky Pencil Eyeshadow : This is a product which I always keep with me,I would
surely take it with me if I evet cast away.
4) Bourjois / 54 Rouge Glamour Lipstick : This is the lipstick I use most although I think red lipstick don't fit me.
5) Essence Nail Art Twins ( Romeo / Julia ) : I love the color.

Benim düzenimde böyle,umarım sevmişsinizdir.Alice'e beni konuk ettiği çok teşekkür ederim. :)
That is how I keep my order,hope you like it.I thank a lot Alice for having me. :)

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe