Confessions of a Shopaholic

01:45

Günaydın canlarım!
Umarım süper bir hafta sonu geçirmişsinizdir.Bugün yeni bir bölüm yazıyorum,her hafta yaptığım alışverişleri buraya yazacağım.Her hafta yapabilir miyim bilmiyorum ama bir kaç haftada bir yapmak istiyorum.

Bonjour Sweethearts!
I hope you had a fantastic weekend.I am starting a new part today,I will write about my shoppings on here every week.



İlk olarak iki gün önce bu büyük cupcake'i aldım.Geçen sezon kalmamıştı almak istediğimde,bu sezonda ilk fiyatı çok bulup almak istemedim.Sonra Tantitoni'nin sitesinde stokta olmadığını görünce hemen bir mağazaya gideyim dedim,gittiğimde rafta yoktu biraz bakındım kasanın yanına koymuşlar.Hemen aldım hemde indirimli fiyata.İyi ki de aldım diyorum :) Haa tabi annem pek sevinmedi bu işe,bir cupcake daha alırsan evden atarım diyordu çünkü :D Ama napalım bu da benim takıntım çok seviyorum :)

Firstly,I bought a huge cupcake trinket box two days ago.Last season,there weren't any cupcake trinket boxes in stores.Finally,they came back in stocks.I didn't want to buy at first because of the price.But I bought the box at %40 sale.My mom hates that.Because I have so many cupcake trinket boxes :) But this is my obsession,love cupcakes so much :)


Marks & Spencer'dan ne zamandır takipte olduğum pastel pembe teneke setinden istiyordum.Ama hep başka renkleri vardı pembe çoğunda bitmişti.Bir tek Utencil yazan kalmıştı bende onu aldım,ikinci ürüne de %40 indirim vardı,o yüzden de rengine bayıldığım mug'ı aldım.

I bought these Pink ''Utencils'' Tin & blue mug from Marks & Spencer.I have wanted to buy pink tin set for a long time.But there aren't any pink sets in the stock.Only the ''utencils'' tin left.There is %40 sale for the second product,so I decided to buy the blue mug.(Love the color)



Bayadır arayıp durduğum OUCH! Cupcake yara bantlarından da sonunda bulduuuuum.Evrene verdiğim yalvarma mesajları sonunda işe yaradı.( Special thanks to Evren) İnternette bulduğum fiyattan kat kat ucuza aldım. 
    Finally I found  OUCH! Cupcake band-aid I've been looking for a long time.





Veee son olarak bu da Balerinli Nevresim Takımım.Ve evet ben 19 yaşındayım :) Napayım ama çok tatlı değil mi ya ? Geçen sene cupcake'li nevresim takımı alırken beğenmiştim ama sonra kalmamıştı.Geçen English Home'a gittiğimde tekrar geldiğini gördüm ve kaptım hemen :D 

And last one is my ballerina duvet cover set.And yes I'm 19 years old :) But this set is sooooo cute.





Have a nice day!


You Might Also Like

2 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe