Friday's Favorites + My Weekly Wishlist + Rock'n Coke

12:19

Selam herkese.Bugün başlıkta ki gibi çok kalabalık bir post olacak.Öncelikle bu hafta pek aktif olamadığım için özür dilerim,haftaya da pek aktif olamayabilirim çünkü 9 Eylül doğum günüm o yüzden hareketli bir hafta olacak benim için.Bunlar cuma favorilerim :)

Hi everyone.I'm sorry for not being active this week,I also won't be able to be active this week cuz of my birthday ( 9 September).Here are the my friday favorites. :)


Photo taken by me. / Fotoğraf bana aittir.

İlk favorim bu hafta tatilden döndüğüm Cunda Adası.Muhteşem bir yer.Ayrıntıları bu hafta yazacağım ^_^
My first favorite Cunda Island which I came back from vacation.Awesome place.I will write the details on this week. ^_^


Hep bu model arabalardan istemişimdir.Çok tatlı.
I always want this type of car.So cute.








Eeee! Taptım.
eeee! Adorbs.




Ölüyoruuum ne güzelsin sen yaaa. / I'm dyingggggggggg.




Ve son olarak,bugün Rock'n Coke'a gidiyorum.Çook heyecanlıyım.Bu benim ilk kampım olacak.Çadırda nasıl uyuyacağım gerçekten bilemiyorum.En çook The Arctic Monkeys,Hurts ve Selah Sue'nun performansını merak ediyorum.
And finally,I going to Istanbul for Rock'n Coke festival today.I'm so exticed.This is my first camp.I don't know how I will sleep in a tent.I'm wondering The Arctic Monkeys,Hurts and Selah Sue's performances.



You Might Also Like

2 yorum

  1. Korse konusundaki favori sitem: http://www.corsets-uk.com/ hepsi çok harika ama henüz cesaret edip alışveriş yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler site için müthiş şeyler var cidden :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe