Telling It Briefly : Skully In Germany! New Chapter of My Life • Kısaca Anlat : Skully Almanya'da! Yeni Hayatım!

06:32

I'm writing this lines from my new room,new life while sitting in my new bed.I've moved to Ingolstadt / Germany for education.It's always been my dream since I was a high-school student.Foreign countries and languages have always been in my field of interests.

Bu satırları yatağımda otururken yeni odamdan yani yeni hayatımdan yazıyoruum! Okul için Ingolstadt / Almanya'ya taşındım.Bu benim lisedeykenden beri hayalimdi.Ybancı ülkeler ve dilleri her zaman ilgimi çekmiştir.

My bed has a beautiful view and location.It's just in front of the window that off to the beautiful church.I can see beautiful church and blue sky from my bed.

Yatağımdan yazıyorum demişken  yatağım gerçekten çok güzel manzaraya sahip.Tam pencerenin önünde ve yazarken mavi gökyüzünü ve güzel kiliseyi görebiliyorum.

I've been here since 18th September. Last week passed by so fast.I spent all my time to grocery shopping and tiding up my room.And the other part of the week my oriantation's started,i received my student id.My school is awesome!

Geçen cumadan beri buradayım,geçen hafta çok çok hızlı geçti.Tüm zamanımı alışverişe,odama yerleşmeye harcadım.Haftanın diğer yarısında oryantasyonum başladı,öğrenci kartımı falan aldım.Bu arada okulum gerçekten muhtEşem!


This is my first shopping :D I have to clean my room and cook on my own.I'm really suck at cooking,i hate it.

Bu benim ilk alışverişim.Artık yemek pişirmek ve odamı kendim temizlemek zorundayım.Aslında her işimi kendim yapmak zorundayım :D Yemek konusunda gerçekten berbatım,nefret ederim.

First breakfast! İlk kahvaltım!





This yellow building is my dorm.Meanwhile I'm trying to getting used to my dorm life,my dormmates are pretty cool.Only problem is my shyness so far.

Sarı bina benim yurdum.Bu arada yurduma hala alışmaya çalışıyorum,yurt arkadaşlarım gayet iyiler.Şu anlık tek sorun benim utangaçlığım.




Burdaki hayatımdaki iyi şeylerden biride odamın altında donut dğkkanı olması ve donutları gerçekten muhteşem!
One of the nice things concerned about my life is the donut house which is just under my room.And their donuts are amazing!


Finally I could create a new bank account!
Sonunda yenihesap açtırabilen kız sevinci!



This is the church that can seen through the window.
Penceremden görünen muhteşem kilise.

Erasmuslu olmak,burada yaşam,eğitim,oktoberfest,münih nasıl hepsini anlatıcam size! Şimdilik görüşürüz!

I'm gonna tell you how is the life and university in here,Oktoberfest and Münih later.By for now!


You Might Also Like

4 yorum

  1. Her şey gönlünce olur umarım. Bir de benim için de birkaç donut ye, nefis görünüyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım,tabii ki yerim <3

      Sil
  2. Merhabalar. Öncelikle yeni hayatınızda ve yeni başlangıcınızda size çok güzel, eğlenceli, sağlıklı ve başarılı günler dilerim. Umarım ruhunuza iyi gelecek her türlü yeri ve insanı keşfederken şans hep yanınızda olur.
    Çektiğiniz fotoğraflar ve yazınızın bütünlüğü, içten açıklamalarınız ve postunuzun tümüne yayılmış enerjiniz her zamanki gibi ilham verici. Benim için bu postun yeri ayrı çünkü ben de yakın bir zamanda B1 İngilizce eğitiminden başlayarak diller dünyasına girmeyi ve yaşadığımız dünyayı ; gitmek istediğim yerlerden başlayarak ; kendi gözümle keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu noktada da ilgim ve merakım olmasına rağmen başlayıp da başlayamadığım şeylere motivasyon arayışımda postunuz gerçekten beni heyecanlandırdı.
    Donut hep yemek istemişimdir ki ilk alıp deneyeyim dediğimin tadı oldukça kötüydü. ama resimdkei oldukça lezzetli gözüküyor. :D
    Yeni postlarınızı okumak dileğiyle. Mutlulukla kalın. ^^_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel cümleleriniz için gerçekten çok ama çok teşekkür ederim,beni çok mutlu ettiniz :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe