Klenzepark • Ingolstadt Trip

05:52


Buraya geldiğimizden beri Tuna Nehri'ne doğru yürüyüşe çıkmak istiyorduk,sonunda havalar hazır güzelken geçen cuma Klenzepark'a gitmeye karar verdik.

Klenzepark Ingolstadt'ta Tuna Nehri'nin yanında kurulmuş çoook büyük bir park.O kadar güzeldi ki sanki cennet'ten bir yermiş gibiydi.Herkese benim gibi gözükür mü bilemem ama bana parka girdiğim ilk andan itibaren huzur ve mutluluk verdi.

Benim gibi resim çekmeyi seven biri için mükemmel bir yer,yürürken her farklı yerde aklımda binbir fotoğraf  karesi canlandı "Ay burdan böyle,yok yok burdan böyle çekiyim" gibi :D Bıraksalar tüm gün oyalanabilirdim.

Benim konuştuğum yeter bence biraz resimler konuşsun :D


We've wanted to take a walk toward the Donau since we've came here so we decided the visit Klenzepark last Friday when the weather's so good.

Klenzepark is really huge park in Ingolstadt which is located beside the Donau River.It's soooo beautiful like a piece of heaven.

It's the best place for who loves taking photographs.I could spend all of my time in here.

I think I should stop talking and leave you with photographs.
































You Might Also Like

2 yorum

  1. Tek bir geribildirim bile yok. Bu nasıl olabilir? :D Öncelikle gerçekten büyüleyici bir yer ve fotoğrafların gerçekten ilham verici. Işık harika, doğa harika, çevre dizaynı harika. ^_^
    Benim için, bir fotoğrafta (belirtmeliyim ki yüksek çözünürlük takıntım var) en önemli şey o fotoğrafın bana hayal kurdurtabilmesi ya da beni herhangi bir duyguya o duyguyu güçlü hissedecek biçimde sürükleyebilmesidir. Ve gönderindeki pek çok fotoğraf bana her iki yönü de yaşattı. Ellerine ve sanatına sağlık. \(‾▿‾\) (/‾▿‾)/

    Tacına ve popüler kültür mesajlarının arasından sevdiğim sayılı "born in the 90's" mesajlı üstüne bayıldım, rengi de harika. Tam seni hatırlatan bir renk. ≧◉◡◉≦
    Birbirinden yaratıcı ve güzel duygu, hayaller ve dileklerle donatılmış kilitler de gerçekten çok hoş! ❤(っ^▿^)
    Fotoğraflar arasından favorilerim ise tek çiçek kompozisyonlu olanla çardağın bulunduğu fotoğraf. O çardakta ne fotoğraflar çekmek isterdim: Momiji, halloween, Alice temalı... Baştaki yakın çekim fotoğrafın da çok tatlı! Diğer postlarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Ve açıkçası o çardakta elbiseli bir fotoğrafını kesinlikle görmek isterdim. ☜(˚▽˚)☞
    Umarım ilhamını hiç kaybetmezsin. Yeni keşfedişlerinde bol sanatlı ve eğlenceli günler dilerim!! (✿◠‿◠)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nasıl mutlu oldum anlatamam,çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.Dersler vs olmasa bütün gün resim çekicem orda temalı ama malesef çok vaktim yok bu aralar :/ Söz elbiseli de çekilicem senin için orada resim❤ Tekrar çooooook teşekkürler!

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe