Londra'da Gidilmesi Gereken Alışveriş Yerleri-Öneriler • London Shopping Spots-

05:05

Selamlaar! Uzun zamandır yazdım yazıcam diye erteleyip durduğum bu postu nihayet yazabildim :D Öncelikle biz kızların ilk baktığı şey alışveriş olduğu için burdan başlamak istedim anlatmaya.

Helloo! 
I supposed to write this post one year ago.Finally I had a time for writing this.I want to start blogged about shopping first because all of us are shopaholics.


1) Oxford Street

Öncelikle gitmeniz gereken yerlerin başında kesinlikle Oxford Street geliyor ki zaten duymuşsunuzdur.Oxford Street'i benim için önemli yapan asıl şey ise Primark :D Çok büyük bir mağaza ve içinde uygun fiyatlı ve orjinal bir çok şey bulabilirsiniz.Benim okuluma da yakın olduğu için ben her gün gidiyordum :D Kendinizi kaybedebilirsiniz.Londra'da en çok para harcadığım yer sanırım burası :D İçinde giyim,kozmetik,ev tekstili gibi çok çeşitli bölümleri var.Kesinlikle bir uğrayın derim.

Önerilerimin başında kesinlikle her yere olabildiğince yürüyerek gitmeniz olacak eğer zamanınız bolsa.Çünkü metroyla ara sokaklardaki yerleri göremiyorsunuz.Mesela ben ilk Tottenham Court Road'dan başlayıp Oxford Circus,Piccadilly Circus diyerek Hyde Park Corner'a kadar yürüyerek gezmiştim,oradan da Covent Garden.Ayaklarımı hissetmiyordum pek ama değdi :)

Cadde çok uzun ve Zara,H&M,Claries,Accesorizes,River Island,Bennetton,Dorothy Perkins,Debenhams,Banana Republic gibi bir sürü mağazadan oluşuyor.

Oxford Street comes in the first the places you should visit,you already know.One of the the things that make Oxford Street important for me is  Primaaark! You probably heard about the store,it's huge and cheap.You can find original items in it. I went there almost everyday because of it was very near to my school.It consist of very different parts such as home decor,clothing,cosmetic etc.I really recommend this store.

One of my advices is you should go everywhere by walking if you have enough time.Because you may not see beautiful details in city with using tube.For example;I started walking in T.Court Road to Hyde Park Corner and after that Covent Garden.I can barely feel my foot at the end but it's definitely worth it :)

This street is really long and there are lots of stores such as Zara,H&M,Accesorizes,River Island,Bennetton,Dorothy Perkins,Debenhams,Banana Republic.




Superdrug okuluma çok yakındı ve ders aralarında hep ordaydım :D
Superdrug was my favorite spot to hang out in recess which was very near to my school. 








Primark'taki ilk alışverişim :)
My first shopping in Primark :)


Primark'a ilk gittiğimde sanırım 4 saat falan çıkamadım.Çok büyük ve o kadar güzel şey var ki! Kabin sırası biraz işkence ama değiyor kesinlikle.

I spent 4 hours in Primark in my first visit.It's so big and full of very sweet things! Changing room queue was totally nightmare but it's worth it.

Primark :)







Oxford Street'te nerelerden alışveriş yaptım diye sorarsanız;

River Island indrimdeydi ve baya şey almıştım,fiyatları mükemmeldi.
H&M'e gelirsek kesinlikle Türkiye fiyatları daha ucuz almayın derim,o yüzden bişi almadım.
Dorothy Perkins ve Debenhamsta da indirim vardı ve fiyatlar gayet uygundu.
Accessorize ve Claries fiyatları hemen hemen aynı o yüzden ben ikisinden de alışveriş yapmıştım.
Tottenham Court Road'da inip dümdüz karşı caddeye girerseniz Tiger diye büyük bir dükkan var,Superdrug'ın karşı sırasında.Oradan da dolu şey aldım hem çok orjinal hem de çok uygun fiyatlı ürünler vardı.

Genelde makyaj malzemeleri TR'den daha ucuz o yüzden baya aldım ben.
Favorilerim; Barry M,Sleek,Natural Collection.













Carnaby Street




Hepimizin aşkı Cath Kidston :) O da Oxford Streetin hemen üstünde.
We all love Cath Kidston :)

2) Bond Street

Aslında farklı bir yer değil,Oxford Street'in devamı.Mağazalardan çok butikler var ve fiyatlar biraz daha pahalı.Ama Bond Street metro istasyonunun karşısında ki içinde bulunan en önemli yer bence Forever 21 var :D Uygun fiyatlı ve çok güzel şeyler var indirimde!

It's the next stop after Oxford Circus.There are many boutiques,prices much more expensive.There are many shops as well.I think Forever 21 is the most important thing in Bond :) Prices are really good in sale!



Forever21'de alsam mı almasam mı diye bi saat düşündüğüm elbise.
This is the dress which I spent an hour to think whether I should buy or not in Forever21.





Bond'daki diğer önemli şey Selfridges.Çok güzel ve büyük.Fiyatlar bana biraz pahalı geldi ama eminim alacak bir şeyler bulunabilir.

Other important thing is Selfridges in Bond.It's really beautiful and huge.Prices are little bit expensive but I'm sure that you can find something to buy in it.







3) Covent Garden

Kesinlikle en çok sevdiğim yerlerden biri oldu burası.Deli gibi Betsey Johnson aramamla aklımda yer edinse dahi.Haritada var gözüken Betsey Johnson mağazası kapanmış meğerse ve ben saatlerce boşuna deli gibi aramışım Covent Garden'ı :D Ve o çok beğendiğim çantayı da alamamış oldum :(
Her neyse efenim,çok çok güzel ve canlı bir yer burası,bir sürü mağaza ve Transport Museum'u içinde bulunduruyor.

Even I'll always remember here with looking for a Betsey Johnson shop madly Covent Garden is definitely one of my favorite places in London.Unfortunately Betsey Johnson store was closed and I've seeked nothing :D Whatever,Covent Garden is really beautiful and living place.




 



Giderseniz kesinlikle Tea House'a uğrayın derim,bir çok çay çeşidi bulabilirsiniz.
If you go you should have a look at Tea House store,you can find variety of teas.




Neil's Yard



@Disney Stote / En tatlı vitrin!
The cutest shop window ever!


Uçan Yoda / Flying Yoda :D




İngiltere'deyken sanırım her durduğum yerde cupcake yedim :D Bu da Covent Garden'dan aldığım.
I think I ate cupcakes everywhere that I go in London :D This cupcake is from Covent Garden.





Dondurma arabalarını deli gibi sevdiğimi söylemişmiydim :) Ahh ahh yanarım yanarım burada olmamasıana yanarım :(
As you can see,I'm kinda obsessed with ice-cream cars.It's really sad that they do not exist in here.












4) Harrods

Gitmelisiniz diyorum ama ben gitmesem de olurmuş.Binasının tarihi görünümünün güzelliği hariç içini pek beğenmediğim bir yer oldu.Tek güzel tarafı içindeki sergiydi,sergide Roy Lichtenstein,Andy Warhol gibi isimler vardı.Aslında bu bile gittiğime değdi.Ama içindeki markaların çoğu gereksiz pahalı ve almaya değer değil bana göre.Ama bence yine de siz bir uğrayın derim :)

I say you should go but i'm not sure.Building was historical and awesome but I didn't like inside.The only thing that I like was the exibition in the Harrods,there were such a famous artists like Roy Lichtenstein,Andy Warhol.I think it's worth to seeing.




5) Soho

Soho Tottenham'ın aşağısında kalıyor,çok ilginç dükkanlar ve kitapçılar var.
Soho'daki en güzel şey kesinlikle Tk Maxx,fiyatları çok iyi ve çok orjinal şeyler bulabileceğiniz bir yer.Covent Garden'da da bir tane daha var.

Soho is the lower part of Tottenham,there are many interesting stores and bookstores.
Tx Maxx is the most beautiful thing in Soho :D Prices are really good :) There was another Tx Maxx in Covent Garden.






İçerisine çok girmek istedim bu pub'ın ama kapalıydı :[
I really really wanted to go in but it closed :[



Tx Maxx'deyken delirdiğim anlar :)






Taa daaa,işte alışverişimin finali.İnanın bavula sığdırmak çok çok zor oldu :D
Taaa daaa,it's final of my shooping in London.







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe