LEGO Minifigures - The Simpsons Series

04:10

Selam kızlar!
Bildiğiniz üzere ıvır zıvırcı ben küçüklüğümden beri legolara aşıktım.(Gerçi kim sevmez kiiiiii :) ) LEGO'nun  Minifigures serilerini hep takip ediyordum ama The Simpsons hayranı olduğum için bu seriyi kesinlikle almalıyım diye düşündüm.Bilmeyenler için; paketlerde karakterin ismi yazmıyor tamamen şansınıza rastgele bir karakter çıkıyor.(Bence bu çok kötü!)Ya da benim gibi işini şansa bırakmak istemeyenler paketleri mıncıklayabilirler Gerçekten mıncıklayarak anlanıyor hangi karakterin olduğu.Mesela en çok istediklerimden biri Marge'dı,mıncıklayarak buldum :) Ama ilk aldığım paketi çok mıncıklamadık,annemle 6.hissimizi kullanarak şansıma en çok istediğim çıktı.Maggie.Paketlerin tanesi 8.90tl,tüm d&r'larda var.

Hello dolls!
As you know I'm stocking stuffer and I've always in love with legos.( Though who doesn't loveee :) ) I've always followed Minifigures series but because I'm a great fan of the Simpsons I thought I must have them.For those who don't know ; the names of charecters is not written on the packages,a character comes out randomly(I think that's sucks).But if you don't want to leave it to your chance like me,you can pinch the packages just as I did  For example; I found Marge which one of those I've most wanted by pinching.


Şimdiye kadar 2'de 2 yaptım,Maggie ve Marge'ı buldum yani en en çok istediklerimi :) Lisa'yı da çok istesemde şansımı pek fazla zorlamak istemiyorum.Açıkçası sevmediğim bir karakter çıkacak diye korkuyorum :D İlk paketi aldığımda elim ayağım titredi baya anneme sen bak sen bak diye söylendim :D
Until now I did 2/2.I found Maggie and Marge,my favorites :)


Simpson serisini beğendiniz mi ? Hangi karakterleri bulmak istersiniz ya da kaçına sahipsiniz ? 
Did you like The Simpson Serie ? Which characters you would want to find or how many character do you have ? 

Herkese iyi hafta sonları
Hope you have a great weekend

You Might Also Like

2 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe