English Home!

07:30

Selam bayanlar

Pek çeyiz düzen bir tip olmasam da English Home'a ayrı bayılıyorum.Elimde olsa içinde yaşarım yani.
Bence oraya gidip de eli boş çıkan yoktur.Yok cupcakeler,minik minik mumlar falan derken illa ki elinizde bir şey kalıyor.
Bunlarda en son gittiğimde (haftada en az 3 kez gidiyorum :D ) olanlar.Şu kek standlarına bayıldıııım.Renkleri çok çok tatlı.Mint olanı her yerde yoktu ama sonunda burada buldum :) Yurtdışındaki bir markanın standlarına bayılıyordum ama English Home'dakiler hem kat kat daha ucuz,hem de ulaşılabilir,hemde diğer markanınkilere çok benziyor.O yüzden almak çok işime geldi açıkçası 

Alttaki 4'lü kolaj resimde sağ üst resimdeki pembe kutuyu görünce delirdim,çünkü o da yurtdışındaki başka bir markanınkinin çok benzeri.Ama dediğim gibi bu da diğerine kat kat ucuz.En kısa zamanda onu da alacağım.

Son olarak yeni gelen cupcake serisini görmüşsünüzdür.Onada bayıldıım ve bence geçmiş cupcake serilerinden daha güzel runner ve masa örtüsü.Bence hemen koşun alın


Bu diğer markadan beğendiğim stand.



Hi dolls 
I'm in love with English Home brand.If I could live inside it,I would.
I love these pastel cake stands so much.I've been looking for a mint one and Finally I found in this store.


                   



You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe