And the winner is.. ME!

01:40



Bundan bir kaç hafta kadar önce Momiji HQ bir pinterest yarışması başlattı.Yarışma bir momijiyle hayatındaki sevdiğin bir insanı özdeşleştirip,onlar hakkında bir board yapmaktı.Bu board'da sevdiğin insanın özelliklerini yansıtan 10 tane resim olması gerekiyordu.Neyse,gelelim ödüleee! Satılmayan,özel üretim büyüüüüüük  bir momiji bebek.Normal momijiler 8cm uzunlukta ama bu onlardan kat kat büyüklükte.Ne zamandır o kadar çok istiyordum ki o büyük momijiyi! Ben yarışmaya en yakın arkadaşlarımdan biri Esma'yı anlatarak katıldım.Kazanmayı çok beklemiyordum ama çok çok istiyordum.Görünce baya çığlık attım evde :D Yakında büyük momiji resimlerimle sizi sıkabilirim :) Board'ımı merak ediyorsanız tıktık.

Couple weeks ago,Momiji HQ started a pinterest competition.Competition was about choosing a momiji doll which is most like someone special in your life and then creating a pinterest board dedicated to them.Anyway,the prize was GIANT Thank you doll.I've been wanting this for a loooooong time.I entered with matching my bff Esma.I wasn't expecting to win but I wanted to win so much.When my prize arrived I can bore you with my momiji photographs :) If you wonder my board click


Picture by @instagram.com/cansuciga

Picture by MomijiHQ

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe