Style Icon : Carrie Bradshaw

02:31

Ah,Carrie Bradshaw..İzleyenler içinden ona bayılmayan kız yoktur sanırım.Çok fazla böyle karakter fanı olan biri değilimdir fakat Carrie Bradshaw benim için çok özel.Bir are Sex and the City'e öyle çok bağımlıydım ki hala açıp tekrar tekrar izliyorum.
Onun benim için özel olmasının sebebi çoğunluğun aksine kıyafetleri ya da stili değil,güçlü karakteri.Yere ayakları çok sağlam basan bir kadın aynı zamanda zeki ve eğlenceli.Belki de kendimle onun arasında benzerlikler bulduğum için çok seviyorumdur.Ek olarak benimde kıvırcık saçlarım var (c-c-c curly!) :p
Popüler olan şeyleri sevmeme huyumdan mı bilmem ama çok ünlü markaların tasarımlarını genelde pek beğenmem.Bu kıyafetlerinde çoğunu başka kişilerde görsem muhtemelen beğenmezdim.Ama Carrie'de! Ne giyse yakışıyor! En çirkin elbise bile onda gözüme güzel gözüküyor.Gerçekten bazı insanlar ne kadar uyumsuz giyinseler de çok yakışıyor onlara bu.Carrie'de bu nadir insanlardan benim gözümde.

Ah Carrie Bradshaw..I'm not a fan of fictional characters unlike majority but Carrie Bradshaw is special for me.I was addicted to Sex And The City series,I'm still watching it again and again.
The biggest reason of being special for me is Carrie's strong character.Not her style or her clothes.She's a woman with both feet on the ground,who knows what's what.Also she is smart and funny.Maybe I love her cause I find similarities between our personalities.In addition I have naturally curly(c-c-c curly!) hair too :p
Probably I wouldn't like all these dresses if I've seen them on different people.But Carrie! Whatever she wears fits her perfectly.

Giydiklerinden favorilerim;
Here are my favorites of her clothes;


Bu bluz çok moda gelmeyebilir size ama ben çok sevdim!
This shirt may not look fashionable for you but I loveeee it so much!


Kesinlikle bir yelek hastasıyım,bu kıyafetteki yelekle gömleğe bayılmıştım.





Bu Dolce & Gabbana mavi saten ceket'e bittttim.
I adore this blue satin evening coat by Dolce & Gabbana.



Ne kadar tatlı değil mi ? Bu da benim en favorilerimden biri.
How cute is this outfit,this is one of the most favorites too.


This scene was so epic and dress is epic too.




Beyaz bluz+mavi pileli etek+beyaz topuklular+şeffaf çorap.Hepsine bayıldım.Sanırım bu en sevdiklerim arasından ikinci sırada.
White blouse+blue plaid skirt+white pumps+sheer socks.Adoooore all of them.
I think this outfit is my number 2.


This episode was my favorite.And I liked her dress so much.
Bu bölüm en sevdiğimdi.Ve elbisesine de bayılmıştım.


Her hair,pumps,dress..I love all of them.
Buradaki elbisesine aşık olmuştum,saçlarına da öyle.


Buradaki üstü çok beğenmiştim.


I think I need this outfit especially this pant.
Bu kıyafete gerçekten ihtiyacım var özellikle de pantolona.


VEEEE KARŞINIZDA BENİM FAVORİM! Bu bölümdeki her kıyafet aslında favorim sayılırdı ama bu mint elbiseye bayılmıştım.
THIS IS MY FAVOOOOORİTEEEEE! Actually I adore all of dresses in this episode.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir post olmuş! Dizi gerçekten efsaneydi; üstüne bir daha gelmedi böyle dizi :) Carrie benimde favorimdi; özellikle ayakabılarına olan düşkünlüğü ile..

    Tekrar eline sağlık, okuması çok zevkliydi :)

    Aysu

    http://aysumoda.wordpress.com

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe