Around Here

00:38


Günaydın bayanlaar! Malesef bu hafta vizelerimden dolayı yazacak zamanım olmadı.Bende bu yüzden bol resimli kısa bir post yapabildim.Geçtiğimiz haftalarda neler yaptım resimli göstermek istedim aslında.Bir de unutmadan bu pazartesi sevgili Alice'in blogunda konuk yazarım :)

 Good morning ladies! Unfortunately,I haven't got any time to write this week because of my midterms.So I could only write this short post which have many photographs.And I wanted to show what i did in the last passing weeks.By the way I will be guest writer on Alice's blog next monday :)



İlk defa kan bağışı yaptım.Ve tabii ki bu da yeni cupcake yara bandımı kullanmak için mükemmel bir sebep.
I donated blood for the first time and that gave me a reason to use my new cupcake bandages.

Ps;İnanın kan bağışı göründüğü kadar korkutucu ya da acılı değil.Hepinizi kan bağışı yapmaya çağırıyorum bende.
Ps;Donating blood isn't scary or painful.I urge you all to make an appointment to donate.


Posta günü! En iyi arkadaşlarımdan Esin bana bu paketi yolladı.Hepsine bayıldım! (En çok mug'a)
Another happy mail day! One of my dearest friends Esin sent me this package.I adore all of them!


Hiç vosvos bağımlılığımdan bahsetmişmiydim? O kadar çok seviyorum ki bir tane kesinlikle alacağım.Şimdilik oyuncağını alabildim.

Did I mention about my beetle addiction? I lovee beetles so much,I will definitely buy one of them.But for now I can only buy the toy.


Bu aralar sürekli bunları dinledim.
Nowadays I've listened to these albums non-stop.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe