New Momiji : Star Gold

01:09

Günaydın! Momiji sevgimi gayet iyi bildiğinize göre uzatmadan direk yazıya geçiyorum.Eğer bilmiyorsanız tıktık.Star Gold 200. momiji ve yalnızca 750 adet üretilmiş bir momiji bebek.Tasarımcısı Candy Bird.Saçı pembe olan bir şeye nasıl dayanabilirim ki görür görmez almak istedim,fakat fiyatlar son zamanlarda gereksiz arttı o yüzden annemde almamı istemiyordu.İşte bu çıkmazda en yakın bitanecik iki arkadaşım bana erken doğum günü hediyesi olarak almışlar.(Biraz ben çıtlattım kabul ediyorum).Taaa Eylül'de doğumgünüm :D Nasıl mutlu olduğumu tahmin edebiliyorsunuzdur :) 

Good morning! You know my momiji love perfectly (if you dont - click) so I'm starting my subject right know.Star Gold is 200th momiji and she is limited edition.Her designer is Candy Bird.How could I resist pink haired things,I want buy her as soon as i saw her but the prices've increased lately.Just because of this my mom didn't want buy her.In this hopeless situation my dearly best friends bought her to me for early birthday gift.(I gave the hint ).My birthday is on September :D I guess you imagine how happy I am :)


Sınırlı sayıdaki momijilerin hepsi elle numaralandırılıyorlar ve sadece 750 tane oluyorlar.Star Gold aldığınız zaman çok güzel altın renkli noodle kutusuyla geliyor.Bu arada benim momijimin numarası 35 ve bu onu daha da özel yapıyor benim için.Çünkü İzmirliyim. :)
Limited edition momijis are all hand numbered,there are just 750 in the world and each one comes in noodle box with beautiful gold details.By the way my momiji's number is 35 and it's makes her more special to me.Because 35 is the plate code of the city i live in. 


''The world glitters in your starlight."
Her momijinin sevdiği birşey olduğu gibi Star Gold hanımında var.Kendisi kayak yapmaktan ve dantel işlemekten hoşlanıyor. :D
Star Gold likes kiteboarding and lacemaking.Interesting hobbies! :D

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe