Style Icon : Rockabilly

13:46



Rockabilly benim en sevdiğim tarzlardan ve aynı zamanda en sevdiğim momijilerden.Bütün eski stilleri seviyorum fakat sanırım 50'ler favorim.Bütün o puantiyelere,saç stillerine,parmak ucu açık ayakkabılara,saç bantlarına,kırmızı rujlara vs. bayılıyorum.O yüzden stil ikonu serime çok sevdiğim momiji'm Rockabilly ile başlamak istedim.
Geçen gün yukarıdaki resmi çekerken aklıma geldi aslında bu fikir.
Gözlük - Vintage | Çanta - No-name bir dükkan | Deri ceket - Derimod

Rockabilly is one of mt favorite styles and also one of my favorite momijis.I love all vintage styles but I think 50's are my favorite.I adore all these polka-dots,hair-styles,open-toed heels,head-wraps,red lipsticks etc.So I wanted to start my style icon series with my lovely momiji Rockabilly.

This idea came to my mind while I was taking the above photo.
Glasses - Vintage | Radio Bag - No Name Shop | Leather Jacket - Derimod
Red&White Polka Dot Hair Wrap | Etsy.com
AEO Factory Midi Short | AE.com
Red Letterman Jacket | Ebay.com
Nars Jungle Red Lipstick



Bunlarda benim bu tarzdaki diğer favorilerim.
These are my other favorites in Rockabilly Style.

Bu arada Rockabilly Pinterest Board'umda burada.


Halter dress
modcloth.com


SELECTED leather jacket
$330 - selected.com


Halter top
etsy.com


Bikini swimwear
amazon.com


Red shoes
modcloth.com


Long earrings
etsy.com


Rockabilly sunglasses
amazon.com



                     

You Might Also Like

2 yorum

  1. ne güzel rengarenk bir post olmuş, bu yağmurlu günde içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim,çok teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe