Leftovers from 31st Dec / New Year

13:50


Tanıştırayım,kendisi sonuncu aldığım süs,bıyıklı adam :)
Let you meet the last ornament I bought,mustache guy :)


                                                           
                                                                     Favori ağaç süsüm!
                                                            She's my favorite ornament ever!





Ben küçükken annem yurt dışına gittiği zaman bana bu çikolatadan hep getirirdi.Ama ben burada hiç bulamamıştım,taaa ki Metro'ya gidene kadar.Bulduğum için çok çok mutluyum :)
When I was a child my mom always bought me Santa Claus chocolate when she went abroad.But I couldn't find any of them in my country until I went Metro.I'm so happy to find this :)


Son olarak bu da bizim büyüüük ağacımız.En azından benden uzun kendisi :D (Bu arada 1.78'im ) Hep kendimden uzun bir ağaç istemiştim,sonunda oldu.
Finally,this is our huuuuuge tree.At least it is taller than me :D (By the way I'm 1.78).I've always wanted a taller tree than me.

Ve sonunda yeni temamı bitirebildim! Umarım seversiniz.
And I finally completed my new theme! Hope u like it.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe