Mudo Concept Haul #1

11:45



Herkese selaaaam! Bugünlerde çok alışveriş yaptım ve bu yüzden yazacak bir dünya şeyim var.Bunlardan ilki de Mudo Concept alışverişim.Şimdi nereden geldi 19 yaşında bu kıza ev eşyası merakı derseniz,küçüklüğümden beri iç mimariyle ilgiliydim.Ne zaman alışveriş merkezine gitsem ilk işim ev mağazalarını aranmaktır.Yani kesinlikle çeyiz düzmüyorum,evlenme merakımda yok sadece benimkisi bir ilgi alanı diyelim :D Zaten pek sevmiyorum da öyle ''...'nın çeyiz günlüğü'' falan diye yazıları.Her neyse efenim,Mudo'ya ne zaman gitsem dibim düşüyor,bayılıyorum mobilyalarına.Bu seferde bir kalpli takımını beğenmiştim,her gittiğimde iki kupa,bir sütlük falan diye yavaş yavaş aldım durdum.Sonra anneannem bana beyazlarının çay setini almış,annemde tabaklarını.Baya sürpriz oldu bana.Öyle böyle seriyi tamamladık anacım yani :) Ayrıca çok çok istediğim kuru kafalı buz kalıbını ve kurabiye standını da aldım.

Hi everyone!  I shopped to much recently and I have so much to be blogged.The first is my Mudo Concept haul.Since my childhood I'm interested in interior design.Whenever I go to a mall firstly I look for home decoration shops.Anyway,I love Mudo's furnitures and deco's so much.This time I liked heart tea set and each time I went to Mudo I bought couple of things like 2 cups,1 creamer etc.Then my grandmother bought white heart tea cup set and my mother bought this set's plates.It was a suprise for me :) And I bought skull ice mold and heart cookie stand too.









Beyaz setide haftaya yazacağım,fotoğraflarını pek çekemedim de.
I'll write about white set next week.

You Might Also Like

2 yorum

  1. cok guzeller hepsı askla kullanın..tek rıcam post yaıznız cok mınık zor okuyorum bırde yorum yazarken kelıme doğrulama sormazsa sahane olur..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Düzeltmeye çalışacağım yazı boyutunu hemen söylediğiniz için teşekkürler :) Kelime doğrulamayı sitenin kendisi yapıyor malesef elimde olan bir şey değil ne yazık ki :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe