Minty Pinky Dreams

12:40


Merhaba! Çok çok istediğim bu güzel şeyleri sizinle paylaşmak istedim.Yani hayalimdeki bayramlıklarım :) Bu arada iyi bayramlar bayanlar ! Biliyorsunuz ki,pastel renkleri çok seviyorum özellikle de mint ve pembeyi.İki elbiseye de bayıldım bayıldım bayıldım.Ayakkabıların neredeyse aynısının bende siyahı var ama bu rengi de benim olsa süper olur :) Deniz kabuğu parlatıcı nasıl tatlı değil mi ve ben onu nasıl görmedim ? (Ağlıyorum) Hep bir kalp gözlük istemişimdir ve en sonunda kırmızı bir tane aldım iki hafta önce.Mint renkli olanı da çok güzelmiş.

Hello! I just wanted to share some of the adorable things I'm wishing for.You know,I love pastels especially mint and pink.I love the dresses so much.I already have the same shoes,black one but it would be super if I also have the mint one.How cute this seashell lipgloss is and how could I didn't see them ? (Crying) I've always wanted heart-shaped glasses and finally I bought red one two weeks ago however I also love the mint one.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe