Boohoo.com Lookbook

03:31


Günaydın bayanlar! Bu lookbook'u bu siteden olan siparişim geldiği zaman paketin içinde buldum.Ve sizinle paylaşmalıyım diye düşündüm.Bu arada Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun :)
Bonjour ladies! I found this lookbook inside of my order's package.And I thought I should share it with you.



Bu post için modellerim.    
              These are my modals for this post 


En sevdiğim stillerden biri Fairtale Grunge.Özellikle tütü etekleri çok seviyorum.
One of my favorite styles is Fairtale Grunge.I especially love petticoats so much.


Soldaki elbiseyi çok sevdim.
I love the dress (left one)






                               
              Veeeeee yeni elbiseeem.Aşığım kendisine.Bununla ilgili detaylı bir post yapacağım :)
         Annnnnnnd sneak peak from my new dress.I'm in loveeeeeee with it.I will share the post about it :)

                                                                           Click / Tıktık 

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe