Funko POP Disney Series 5 : Alice Vinyl Figure

01:43


Tadaaaaaa! İşte benim yeni bebeğim. Bugün sizlere aldığım ilk Funko Pop figürünü göstermek istiyorum.Biliyorsunuz ki tamamen Alice aşığıyım ve tabii ki tercihim Alice oldu.İkinciyi alacak olursam baya kararsız kalacağım kesin çünkü bir sürü güzel figür var.Ama şimdilik aklımdakiler Fiona Goode,Wicked Witch,Stewie,Lily Munster.

Eğer nereden aldın diye soracak olursanız öncelikle d&r'larda var fakat her çeşidi olmadığını üzülerek belirteyim.Ben popcultcha.com'dan aldım.Turkiyedeki fiyattan cok az daha pahali fakat sitedeki figur cesidi cok fazla.Yaklasik bir ay gibi bi surede geldi.Eger ben siteye guvenemem derseniz istediğiniz diğer çeşitleri ebay.com'dan da funko pop diye aratarak bulup alabilirsiniz.


Tadaaaaaa! Here's my new baby.
Today I wanted to show you my first Funko POP figure.You know I'm an Alice lover so I chose Alice.If I want to buy second one,I  probably will be hesitant because of variety of cutie figures.Some of my favorites (on my future shopping list); Fiona Goode,Wicked Witch,Stewie,Lily Munster.

If you ask me where i have purchased it I bought it from popcultcha.com.You can also buy them from ebay.






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe