Milk Overdose

07:24



PARK BRAVO COAT // ZARA SHIRT // MILK BAG  // HM PANTS // CONAKERS
PARK BRAVO PALTO // ZARA BLUZ  // MILK ÇANTA // HM PANTOLON // CONAKERS

                                     
Selam,selam,selam,selam
Uzun zamandır buralarda yoktum,üzgünüm.Bu aralar fazla yoğundum ve bloğa pek vaktim olmadı.
                             
Hello,hello,hello,hello
Sorry i've been super inactive.Life has been kinda busy  lately and I haven't really been blogging.








Kış sonu indirimlerinde beni en mutlu eden şey pembe bir kaban bulabilmekti.Önceden Benetton'da görmüştüm ama bedeni kalmamıştı.Bu karşıma çıkınca hemen aldım artıııı Benetton'dakinden bin kat daha güzeel.

Süt paketi çantalardan da bayadır almak istiyordum.Sonunda geçen ay alabildim.

Finding a pink coat is the makes me the most happy on winter sales.I had seen a  similar coat in Benetton before I saw mine but there wasnt my size.I think this one is much much much better in Benetton's.

                I've wanted to buy one of this kind of milk box bag.Finally I had one last month.







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe