On Wednesdays We Wear Black

11:33





PRIMARK JUMPSUIT // PARK BRAVO COAT // H&M BAG // 
PRIMARK TULUM // PARK BRAVO PALTO // H&M ÇANTA



Wednesday Addams'tan herkese merhaba!!
Bugün ne giydim yazısı yazmayalı baya olmuştu değil mi ? 
Herneyse,kasım ayı sonunda giydiğim bir kıyafetle geri döneyim dedim.
Bunun gibi bir tulum bulmak çok uzun sürdü diyebilirim.Aslında elbisesini arıyordum ama bulduklarımın hepsinde beğenmediğim bir şey oluyordu.Tulum şeklini bulunca hiç kaçırmayayım dedim.

Aksesuara gelince bu şipşirin kedili çantayı aldım.Ve açıkçası kendisine bayılıyorum.



Hello from Wednesday Addams!!

It's been a long time since I haven't write outfit of the day post,hasn't it? 

Anyway,Im back again today with an outfit I wore at the end of november.

Its taken a long time to find jumpsuit like that.It's just my taste,peter pan collar and black together.


Moving onto accessories,I matched the jumpsuit with the cutest kitty clutch.


Bunu çektiğimizde hava aşırı yağmurluydu,çok zorlandık.Hatta bi ara kafeye sığınmak zorunda kaldık.

When we took these photos weather was awful.We had to take shelter in a cafe.





Helloooo


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe