Halloween Cupcakes

12:45

Herkese Happy Halloween! Cadılar Bayramını sevmeyen var mıdır bilmiyorum ama ben hepinizin yerine sevebilecek kadar çok seviyorum :D Keşke burada da yurt dışında olduğu kadar yaygın olsa,hepimiz değişik değişik giyinip sokakta dolaşabilsek rahatça.Kostüm olayı bir yana dekorlarda benim çok hoşuma giden bir başka şey.Her yerin öyle korkunç şekilde süslenmesini çok şirin buluyorum :D Her neyse efenim,bende bugünü kendi yöntemlerime kutlamaya çalışırken kek yapmak istedim,tarifi de sizinle paylaştım.İşte malzemelerimiz;

 Happy Halloween! It's here my favorite day of the year! I love love love halloween so muuuuch.I wanted to bake halloween cakes and shared the recipe with you.Here're the ingredients;






Öncelikle yumurtayı bir kapta 20-30 sn kadar çırpıyoruz mikserle.
Ardından içine şekeri atıp bir 20-30 sn daha çırpıyoruz.
Süt+Sıvıyağ+vanilya atıp çırpıyoruz.
Son olarak geriye kalan tüm malzemeleri atıp çırpıyoruz.

Oluşan karışımı kalıplara döküp 150-160 derecede 20-25 dakika pişiriyoruz
Ve Hazır!
 *Şekeri bir su bardağından bir parmak daha az koyarsanız daha iyi oluyor,tecrübeyle sabit :D




In a large bowl,beat the egg for 20-30 seconds.
Then add the sugar and beat together.
Add milk,butter,vanilla into a bowl and beat together.
Then add all the unadded ingredients into a bowl and beat.
And your mixture is ready.

Divide the mixture between all the paper cakes.
Preheat oven to 150-160 degrees.Bake for about 20-25 minutes.
Ready!



You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe