English Home İndirimi / Sale

11:16





LÜTFEN BENİ ENGLISH HOME'DAN UZAK TUTUN! Bir insan ne zaman gitse dayanamayıp bir şey alır mı ya? Her seferinde bu sefer tamam diyorum yine gidiyorum.Bir de evime yakın bir tanede açıldı ya tam oldu,her gün iki kere gider oldum.Bu yazıyı da dün yazdım aldıklarım bu kadardı şimdi yine aldım bi bu kadar daha :D Onu da ayrı yazarım artık.Başlıktan anladığınız üzere English Home'da yine indirim var ve uzun zamandır almak istediğim şeyleri alabildim.Allahtan evimin yakınında var bir tane hemen damlayabiliyorum.Üstüne bayadır mağazalarda arayıp bulamadığım bardağı da buldum alt rafları yağmalarken,keyfime diyecek yok :D Gidin bir bakın derim hemeen.


Please KEEP ENGLISH HOME AWAY FROM ME! Whenever I go there I buy something.Everytime after shopping I promise myself that I won't buy anything again but I can't resist it.I wrote this post yesterday and these were the only ones i bought but I bought something again.I'll write about this later.As you can understand from the title,there are sale in English Home again on accessories and I bought a couple things that I've wanted for a long time.Thanks to god there is a English Home near my house.And I found a mint glass i've been looking for a looooog time.Yeaay!


İndirimden Sweet tahta sweet yazısını,mint bardağı,geyik ve dondurma mumları aldım.
I bought this ''sweet'' wooden letters,mint glass,ice-cream and mint deer candle .




You Might Also Like

2 yorum

  1. Bende English Home tutkunlarındanım.Özellikle cep telefonuma indirim mesajı geldiğinde kendimi gitmekten alıkoyamıyorum.Geçenlerde iki minik kuzucuğumu doktora götürdüm dönüşte de aksesuar indiriminden faydalanırım diye uğramak istedim. Şu Sweet şeysini gözüme kestirdim ama kasada bir kuyruk bir kuyruk. Miniklerim hasta halsiz anne eve gidelim diyorlar. Sizden önemli mi be dedim bıraktım çıktım :)) Ah ah neyse güle güle kullanın siz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok çok geçmiş olsun kuzucuklarınıza :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe