Life Lately! / Son Zamanlarda Ben!

02:46



Merhabaa! Sonunda en en çok sevdğim ay geldi! Doğum günümün olmasından mıdır bilmiyorum ama Eylül benim her zaman favori ayımdı :) Konumuza gelirsek son zamanlarda yaptıklarımı şöööyle bir özet geçiyim dediim :)

Bu arada soranlar olduğu için söylüyorum Londra yazılarımı tabii ki yazacağım.Sadece çekiliş bittikten sonra devam edeceğim.Çekilişin yarın son günü!
Hellooo! Finally my favorite month came! September's been always my favorite.I don't know why but maybe because of my birthday.Here are the things that I did recently.I'll keep on writing my London posts after my giveaway finished.


Accesorizes'a bayılıyorum! Çok çok çok! Bu güzel plug'ı da ordan aldım.Aslında erkek arkadaşım aldı :p
I really love Accessorizes.So muuuuuch! I bought this cute plug from there.Actually my boyfriend did :p



Kalorisine bakınca deli gibi pişman olsam da yeni favorim kendisi.İlk o aldığı için hepsi erkek arkadaşımın suçu.
Despite their calories it is my new favorite.My boyfriend bought it to me first and it's all his fault.


Londra'ya giderken ki bavulum! 
My baggage! (When I was going to London)


Kazandığım büyüüük momiji! Aşığım kendisine.
The giant momiji that I won! I'm in love w/ it.


Sonunda Londra'da çektiğim resimleri bastırabildim.
Finally I've printed London pictuıres that I took.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe