A For Alice

06:48



Eğer instagramda beni takip ediyorsanız muhtemelen görmüşsünüzdür.Yeni bardağımla aşk yaşıyorum resmen.Bayadır harfli bardak arıyordum ve sonunda Esse'de buldum,hem de çok uygun bir fiyata.Her bardağın arkasındaki o harfle başlayan sıfat yazılması olayını da çok sevdim.Lisedeyken ingilizce hocamız hepimize adımızın baş harfiyle başlayan takma isimler vermişti ve benimki de Attractive idi.Belki de onu hatırlattığı için bu kadar çok sevmişimdir :) 

If you following my instagram you probably saw these pictures.I'm in love with my new mug.I've been looking for letter mug for a long time.Anddd I found it on Esse! I also love the A for Attractive thing,i think it's because of when I was in highschool our english teacher gave us nicknames which are started with our initials.And mine was Attractive :)



You Might Also Like

2 yorum

  1. güle güle kullanın :) Banada uğrarsanız sevinirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Tabii ki hemen bakıyorum :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe