Hugendubel.com Alışverişim / Shopping

12:34


Herkese merhaba! Siz bu yazıyı okurken diye başlayan klasik cümleme giriyorum,siz bu yazıyı okurkeeen ben Prag yollarında olacağım.Zaten bu ay nasıl geçti gezmekten anlamadım valla.Her hafta bi yerde olduğum için yazmaya pek fırsat bulamadım,halbuki o kadar çok yazılacak gezi yazısı var ki!

Hello everyone!  I will be on the road for Prague when you read this.November passed so quickly because of my Europe trips.I did not have time to write however I have so many things to blog about.

Bu yazı daha çok Almanya'dakilere hitap edecek çünkü alman bir kitapçının sitesinden yaptığım bir alışveriş.
Actually this post mostly for readers who live in Germany because i did this shopping from german bookshop.

Öncelikle Hugendubel bilmeyenler için süper güzel bir kitapçı,benim yaşadığım yerdeki 3 katlı ve bana 5 dakika uzaklıkta olduğu için benim için iyice süper bi yer.Alice takıntımı biliyorsunuz,Almanca bir Alice kitabı istiyordum ve bu kitapçıya uğradım,kalmadığını söylediler.Bende sitesinden alışveriş yapmayı denemeye karar verdim.Almancam henüz süper düzeyde olmadığı için siteyi görünce tırstım çünkü ingilizce seçeneği yoktu.Ama olan Almancamla da gayet güzel hallettim :) Kitabı bulup sipariş verdikten sonra biraz stok için bekledim ama yine de en kısa zamanda elime ulaştı kitap.Eğer dışarı çıkmaya üşeniyorsanız kesinlikle süper bir site,tüm kitaplar önünüzde istediğinizi alıyorsunuz ayrıca kargo ücretsiz.Ben bu alışverişimden oldukça memnun kaldım.

For the ones who don't know,Hugendubel is a super and huge bookstore which consists of 3 floors and near by 5 min walking to my place.You know about my Alice addiction so I wanted to buy german version of it but there's no Alice book in stock and i decided to order it online.I frightened of website at first because it's only in German and my German is still not perfect but I could handle it(Yeaay).I waited couple weeks for stock but it's arrived as soon as possible.By the way shipping is free.I'm verry happy with this online shopping.

Görüşmek üzere!
See u soon!

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe