My Travel Diary

05:44


Vizelerden içi bayılan ben vizelerden sonra hayatta durmam buralarda diyordum ki öyle de oldu.Kalktım İstanbul'a geldim,fotoğrafları da sizinle paylaşayım dedim.

Yetişkin bir Skully'nin habitatı tabii ki Çukurcuma ve Galata taraflarıdır.Ben belki de bin kez resmini çektiğim şu mavi kapıda,eski evlerde bin birinci kez de aynı keyfi alarak çektim.Napıyım seviyorum :D 

I was really bored and tired of my midterms so I decided to travel somewhere alone.And I went to İstanbul last week.I wanted to share photos with you.

The habitat for a grown-up Skully is ofcourse Çukurcuma or Galata.I've already taken thousand photos of this blue door and old houses however I again took their photos with pleasure.








Burada ki cafeye gerçekten bayıldııııım.Galata'daki Lavazza'ya gitmenizi tavsiye ederim.
I really loved this cafe.I advice you to go to Lavazza Cafe in Galata.




Ben ve delirerek aldığım unicornlu kazağım.Söz açılmışken çok fazla alışverişte yaptım ama başka yazıya saklıyım onları da :D

Me and my precious unicorn sweater :D 



Erenköy Tren İstasyonu
Erenköy Train Station
















You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe