H&M Stationery

11:56

Selam bayanlar! Bugün en son h&m alışverişimden bahsedeceğim.h&m'i çok ama çok seviyorum,İzmir'de olmaması gerçekten çok kötü :( Umarım en kısa zamanda açılır.

Hello ladies! Today I'm gonna talk about one of my latest h&m shopping.I love love love h&m so much,it's too bad there isnt any h&m in İzmir.I hope they open one as soon as possible.

Bunlarda benim seçtiklerim.Resimler sizi yanıltmasın,mağazanın kırtasiye bölümünde daha bir çok alınacak şey daha vardı.

Anyway here are the few items that I choose.Don't let the pictures mistake you,there are lot more items to choose there.




You Might Also Like

4 yorum

  1. Ay bayıldım ben bunlaraa hiç farketmemişimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller değil mi gerçekten :) bende farketmemiştim bir tek istiklal mağazasında görebildim :)

      Sil
  2. H&M ne ki diyecem şimdi :) Bursa'da da yok maalesef :/ çok ciciler güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde açıyorlar İzmir ve Bursa'ya da açsalar keşke :(

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe