London!

12:16



Güzel haberleeerim var!
İki günden daha az bir süre içerisinde Londra'da kendi başıma olacağım.Hayatımda hiç bu kadar heyecanlanmamış ve korkmamıştım.3 hafta orada olacağım ve yazı yazmaya çalışacağım fırsat buldukça.Hatta ilk kez video çekmeyi düşünüyorum.İnstagramdan (@ladyskully) resim paylaşmaya çalışacağım.
İkinci olarak,ByWonderland'in bu ay ki instagram yarışmasını kazandım :) Ödül olarak o çok beğendiğim "Happy Happy Happy" momijisini seçtim.

I have good neeews!
In less than two days I will be on my own in London.I've never been so afraid and excited in my life.I will be there for 3 weeks and I'll try blogging time to time.I'll try to share pics from my instagram.(@ladyskully)

Secondly,I won ByWonderland's latest instagram photo contest :) I chose "Happy Happy Happy" momiji for the prize.

Herkese mutlu hafta sonlarıııı
Have a happy weekend.



You Might Also Like

4 yorum

  1. Çantaya, cupcakeli kulaklığa ve momijilere bayıldım :) iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  2. makineyi ve cupcakeli kulaklığı nerden aldınız acaba? harika görünüyorlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^.^ Cupcake'li kulaklığı Accesorizes'ten almıştım,makineyi ebay.com'dan aldım :]

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe