Inspiring Photo Shoots

06:28

Mutlu pazarlar! Bugün,bugünlerde sevdiğim fotoğraf çekimlerini yazıyorum.Fotoğraf çekmeyi de başka fotoğrafçıların galerilerinde dolaşıp zaman harcamayada bayılıyorum.Bazı çekimler bana çok ilham veriyor.İşte favorilerimden bazıları;
Have a sweet sunday! Today I'm blogging about my favorite photo shoots recently.I obsessed with taking photos so much.I also love spending time photographers galleries too.These are my recent favorites.




Hana Haley kesinlikle son zamanlardaki en favori fotoğraçılarımdan.Onun resimleri bana eski filmleri hatırlatıyor.
Hana Haley definitely one of my my favorite photographers recently.Her photos reminds me of vintage movies.


Tabii ki Alice!
Ofcourse Alice! 





I'm a huge fan of vintage,pin-up themed photo shoots.
Vintage,pin-up temalı fotoğraf çekimlerinin oldum olası fanıydım.Şu eşyalara,kıyafetlera ba-yı-lı-yo-rum.

                   



As can be understood I love Alice themed photo shoots so much.These are some of my faves.
Görüldüğü gibi Alice temalı fotoğraf çekimlerininde hastasıyım.Bunlarda bazı Alice'li favorilerim.





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe