I'm the Momijihq June Instagram Contest Winner

10:47

Merhabaa ! Tatil dönüşü aslında bayadır aklımda olan bi postu yapıyorum.Aslında çok önemli gelmeyebilir ama benim için ''manyak şekilde'' önemli.Çünkü konumuzzzzz MOMİJİ'LER ! Kendileri benim en hassas noktam.Onlarla tanışma hikayemi ve bebeklerimi tanıtmak için upuzuuuuun bir post yapacağım en kısa zamanda.

Hiii ! After coming back from vacation I'm writing this post that I was thinking to writing for a long time.Indeed it may not be important for you but it is so important for me.Because the subjeeeeect is MOMİJİ'S.Momiji's is my addiction.I will make a looong post about how I met them and to introduce them as soon as possible.



Başlıktan da anlaşıldığı üzere Momijihq'nun Haziran Instagram Yarışması kazananlarındanım :] Pek beklemediğim için aslında baya şaşırdım.Ama havalara uçtum görünce :) Momijihq'nun bloğu @ladyskully

 As you can understand from the title I'm one of the winner of Momijihq June Instagram Contest :] I wasn't expecting it so I was very surprised when I saw it. On Momijihq's blog @ladyskully


Bunlarda benim ay içinde yarışmaya katılan fotoğraflarım;
Here are my contest photographs;

 




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe